Web Content Viewer
ActionsЦентър за административно обслужване
ИНФОРМАЦИЯ, СЪГЛАСНО ПРИЛОЖЕНИЕ № 3 КЪМ ЧЛ. 16, АЛ. 1 ОТ НАРЕДБАТА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
Информацията за предоставяните административни услуги и уникален идентификатор може да бъде намерена на адрес: www.perushtitsa.bg и https://iisda.government.bg/adm_services/services/from_municipality_administrations- Административен регистър
2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
Информацията е посочена в описанието на всяка услуга.
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт.
Кмет на община е органът, който предоставя административни услуги;
4. Звено за административно обслужване, приемащо документите и предоставящо информация за хода на преписката, адрес, адрес на електронната поща, телефони за връзка, работно време:
Център за административно обслужване (ЦАО)
• Адрес: гр. Перущица, ул. Отец Паисий №2
• Е - адрес: https://perushtitsa.bg;
• E-mail адрес: obshtina@perushtitsa.egov.bg
• Тел.: 03143 22-52;
Работно време: от 08.00 до 17.00 часа без прекъсване
5. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи:
Редът за предоставяне на услугата е описан във Вътрешни правила за организация на административното обслужване в община Перущица
6. Образци на формуляри, които се попълват за предоставянето на административната услуга:
Образците на формуляри са посочени в описанието на услугите на адрес: www.perushtitsa.bg https://iisda.government.bg/adm_services/services/from_municipality_administrations- Административен регистър
7. Начини на заявяване на услугата:
Искания/заявления, включително за административни услуги /жалби/сигнали/предложения до Община Перущица се подават:
• По пощата на адрес: 4225, гр. Перущица, ул. Отец Паисий №2
чрез лицензиран пощенски оператор;
• „На ръка” в Центъра за административно обслужване в административната сграда наобщина Перущица
• Чрез Системата за сигурно електронно връчване – https://edelivery.egov.bg/;
• На електронни пощи: obshtina@perushtitsa.egov.bg
• Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/;
• Административни услуги могат да бъдат заявени чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги
• Административни услуги могат да бъдат заявени и устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път: ниво на предоставяне на услугата и интернет адрес, на който се предоставя:
Община Перущица предоставя услугите си като електронни административни услуги на ниво 2 /съгласно дефиницията на Наредбата за административния регистър/ чрез сайта на общината и на ниво 3 чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги
• Система за сигурно електронно връчване – https://edelivery.egov.bg/;
• Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/;
• Единен портал за достъп до електронни административни услуги
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Документите/индивидуалните административни актове, свързани с административните услуги, извършвани от Община Перущица са валидни до промяна на обстоятелствата
Такси или цени, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
Информация, относно дължимите такси за съответните услуги е посочена в описанието на Административните услуги.
Начините за плащане в Община Перущица са:
• в брой, на касата в Центъра за обслужване на граждани;
• чрез ПОС терминал в Център за административно обслужване;
• по банков път - банкови сметки
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
Информацията е налична в описанието на услугите в Административния регистър.
Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
Информацията е налична в описанието на услугите в Административния регистър.
Електронен адрес за предложения във връзка с административните услуги: obshtina@perushtitsa.egov.bg
Начини на получаване на резултата от услугата:
– по пощата, на посочен от адресата адрес;
– на ръка в Център за административно обслужване;
– чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
– по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
– чрез Системата за сигурно електронно връчване;
– чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
Ред за подаване на предложения сигнали и жалби се осъществява чрез подаване на заявление, което може да бъде писмено или устно.
(1). Писмените предложения, сигнали и жалби се подават в Центъра за административно обслужване на община Перущица и се регистрират в административната система по определения ред, определен във Вътрешните правила за деловодната дейност и Вътрешни правила за предоставяне на електронни административни услуги
(2). За писмени предложения, сигнали и жалби се считат получени в община Перущица на посочената за кореспонденция електронната поща: obshtina@perushtitsa.egov.bg, когато са посочени всички данни на заявителя, съгласно точка 5
(3). Когато предложенията, сигналите и жалбите са подадени по електронен път на официалния адрес на община Перущица, същите се регистрират в информационната система. Регистрирането се извършва в първия работен ден след получаване на заявлението.
(5). Заявленията за подаване на предложения, сигнали и жалби следва да съдържа следните данни:
1. трите имена, съответно наименованието и седалището на заявителя;
2. описание на предложението, сигнала или жалбата;
3. адрес за кореспонденция със заявителя, телефон, факс или е-mail.
Приемат електронни документи, подписани с квалифициран електронен подпис /КЕП/
За да приемем за обработка Вашите документи, те трябва да отговарят на следните условия:
• Документите да са текст или електронна таблица във формат за Microsoft Office, както и изображения във формат JPG или документ във формат PDF;
• Документите да са изпратени на посочения от Община Перущица електронен адрес obshtina@perushtitsa.egov.bg
• В документите да е посочен валиден електронен адрес за кореспонденция;
• Документите да са подписани с валиден квалифициран електронен подпис;
• Документите да не съдържат криптиран текст;
• Файлът, съдържащ документа да не е заразен с вируси;
Комплексно административно обслужване
При комплексното административно обслужване (КАО) административната услуга се извършва без да е необходимо заявителят да предоставя информация или доказателствени средства, за които са налице данни, събирани или създавани от община Перущица, която е първичен администратор на данни, независимо дали тези данни се поддържат в електронна форма или на хартиен носител.